روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46245
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 آذر 1402 - 15:48 | | ارسال توسط :
سومین سفر منطقه‌ای امیرعبداللهیان از زمان آغاز جنگ در غزه؛

امیرعبداللهیان وارد بیروت شد

وزیر امور خارجه جهت رایزنی با مقامات لبنانی و برخی رهبران گروههای مقاومت اسلامی وارد بیروت شد.
امیرعبداللهیان وارد بیروت شد

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جهت رایزنی با مقامات لبنانی و با استقبال مقامات دولت لبنان، نماینده رئیس مجلس و نمایندگان حزب‌الله و حماس وارد بیروت شد.

در بدو حضور امیرعبداللهیان در فرودگاه رفیق حریری لبنان، خلیل حمدان معاون جنبش امل به نیابت از نبیه بری رئیس مجلس لبنان ضمن خیرمقدم به حسین امیرعبداللهیان گفت: شما همواره نگران امت اسلامی و مظلومان هستید به ویژه اکنون که رژیم صهیونیستی جنایات هولناکی علیه غزه مرتکب شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهدیم رژیم صهیونیستی‌ تلاش می‌کند مردم فلسطین را با حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی آواره کند در این راستا؛ دیگر هدف قرار دادن بیمارستان‌ها یک امر اشتباه نیست و کشتن کودکان مباح شده و زنان و کودکان و مدارس و مساجد هم از حملات در امان نیستند. 

حمدان گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که جمهوری اسلامی ایران حامی مظلومان در جهان است. به خصوص اینکه این مظلومان علیه شر مبارزه می‌کنند. اکنون برای آزادگان جهان مشخص شده که مقاومت تنها گزینه صحیح و درست در مقابل رژیم صهیونیستی است.

نماینده نبیه‌بری افزود: سلام گرم ما را به امام خامنه‌ای برسانید همچنین از حمایت‌های همه جانبه شما از فلسطین و ملت‌های مقاومت تشکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: این مساله تصادفی نیست که این سفر همزمان با عید استقلال ما صورت گرفته است. ما با وحدت ملی در مقابل رژیم ایستادگی کنیم.

حمدان با اشاره به شهادت خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد تا جنایات این رژیم علیه عیرنظامیان به گوش مردم دنیا نرسد.

این دومین سفر وزیر امور خارجه به لبنان و سومین سفر به کشورهای منطقه از زمان آغاز جنگ غزه است.

امیرعبداللهیان ۲۱ مهرماه در جریان سفر منطقه‌ای به کشورهای عراق، لبنان، سوریه و قطر جهت رایزنی برای توقف نسل کشی رژیم صهیونیستی سفر کرده بود.

در جریان سفر به لبنان وزیر امور خارجه با دبیرکل حزب الله لبنان، نخست‌وزیر، وزیر امور خارجه، رئیس مجلس لبنان و اعضایی از گروه‌های مقاومت جهاد اسلامی و حماس دیدار کرده بود.

صبح امروز اعلام شد تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و برقراری آتش‌بس چهار روزه مورد توافق قرار گرفته است.

وزارت خارجه قطر هم اعلام کرد که زمان شروع آتش بس بشردوستانه ظرف ۲۴ ساعت اعلام می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.