روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 42271
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 تیر 1402 - 16:31 | | ارسال توسط :

انتصاب مشاوران وزیر جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در احکام جداگانه‌ای، مشاوران خود را انتصاب کرد.
انتصاب مشاوران وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«محمدعلی نیکبخت» در احکام جداگانه ای، «جانعلی بهزادنسب» به سمت مشاور عالی و دستیار وزیر منصوب شد.

در این حکم خطاب به بهزادنسب آمده است؛ اقدام لازم و نظارت بر حسن اجرای امور محوله از طرف اینجانب و پیگیری برنامه‌های اساسی و پروژه‌های ویژه بخش کشاورزی از اهم وظایف جنابعالی است، بدیهی است کلیه مشاوران و معاونان وزیر، رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تابعه و مدیران دفاتر و مراکز مستقل وزارت متبوع همکاری لازم را در این خصوص خواهند داشت.

در احکام جداگانه‌ای، «خداکرم جلالی» را به سمت مشاور وزیر در امور توسعه کشاورزی و روستایی با رویکرد جهادی و «غلامحسین آقایا» را به سمت مشاور وزیر در امور برنامه‌ریزی و توسعه کشاورزی دانش‌بنیان منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است؛ امید است با همکاری و هماهنگی سایر معاونان وزیر، رؤسای سازمان‌های ستادی و استانی و سایر مراجع ذی‌ربط در انجام امور محوله موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به اسناد بالادستی و برنامه تحولی دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.