روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 48414
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 05 اسفند 1402 - 15:14 | | ارسال توسط :

ایده نشانگر زنجیره سرد مواد غذایی عنوان برتر رویداد علمی بهداشت محیط

ایده نشانگر زنجیره سرد مواد غذایی در رویداد ایده شو همایش بین المللی و ملی بهداشت محیط در کیش عنوان برتر را کسب کرد.
ایده نشانگر زنجیره سرد مواد غذایی عنوان برتر رویداد علمی بهداشت محیط

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ۶۵ ایده برتر ارسالی به همایش بین المللی و ملی بهداشت محیط سه ایده برتر در کیش ارائه شد و در نهایت ایده مسلم غلام نژاد بعنوان ایده برتر اولین رویداد ایده شو انتخاب شد.

عبدالحمید تاجور گفت: ایده طراحی ساخت دستگاه تولید آب از رطوبت هوا در مناطق مختلف با درصد رطوبت متفاوت ارائه عادل کامیاب و ردیابی فلزات سنگین در نوشیدنی‌های مصرفی رایج با استفاده از فلوئور سنت حاصل از برانگیختگی نقاط کوانتومی، ارائه فریبا عباسی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این رویداد را کسب کردند.

وی گفت: برای اولین بار رویدادی با عنوان رویداد ایده شو بهداشت محیط در هفتمین همایش بین المللی و بیست و ششمین همایش ملی بهداشت محیط برنامه ریزی و اجرا شد.

رئیس اجرایی ایده شو بهداشت محیط گفت: فناوری‌های نوین در بهداشت محیط و محیط زیست، ردیاب‌ها و شناساگر‌ها در بهداشت محیط و محیط زیست، راهکار‌های نوآورانه مقابله با تهدیدات زیست محیطی، ایده‌های نوآورانه استفاده بهینه از منابع زیستی، نوآوری در آموزش زیست محیطی و بهداشت محیط از مهمترین محور‌های این رویداد علمی بود.

تاجور گفت: مسابقه ایده شو با هدف استفاده از ایده‌های نوآورانه و فناورانه با رویکرد کارآفرینی و زمینه‌سازی برای تحقق سلامت محیط و ترویج ایده‌پروری و هدایت ایده‌های خلّاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد برگزار می‌شود.

در پایان اولین رویداد ایده شو از برگزیدگان با اهدای لوح سپاس و جوایز قدردانی شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.