روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 19678
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 15:46 | | ارسال توسط :

بازگشت کودک گمشده به آغوش خانواده در کیش

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از بازگشت کودک گمشده ۴ساله به آغوش خانواده خود خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرگرد محمد زنگانه گفت: واحد گشت کلانتری ۱۲ پلیس پیشگیری در حال گشت زنی شبانه متوجه کودکی گریان در کنار خیابان می‌شود و در بررسی به عمل آمده متوجه گم شدن این کودک می‌شود.

وی افزود: کودک به علت خروج طولانی مدت از منزل و بازی زیاد دچار سردرگمی، گرسنگی و تشنگی شده بود و توان بازگشت به منزل را نداشته است و واحد گشت او را به کلانتری انتقال پس از پذیرایی و ایجاد آرامش اقدام به تحویل وی به خانواده می‌ کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: کودک گمشده، کودک طلاق بود و در نهایت با کمک معتمدین محلی خانواده وی شناسایی و به آنان تحویل شد.

سرگرد محمدزنگانه با توجه به پیدایش ۶ کودک در سال و تحویل آنها توسط پلیس، توصیه کرد: خانواده‌ها در نگهداری از فرزندان کوشا باشند و در زمان خروج آنان از منزل بصورت مستمر سرکشی کنند و در صورت ضرورت و نیاز به کمک پلیس باشماره ۱۱۰ تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.