روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 42042
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 13 تیر 1402 - 15:33 | | ارسال توسط :

برخورد قانونی با مراکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات زیبایی

رئیس مرکز بهداشت با هشدار نسبت به سودجویی برخی افراد در مراکز غیر مجاز خدمات زیبایی و بهداشتی، گفت: دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت کیش با این مراکز برخورد قانونی خواهد کرد.
برخورد قانونی با مراکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات زیبایی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمدرضا رضانیا با اشاره به اجرای حکم اعدام متجاوزان به عنف در یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در هرمزگان گفت: ساکنان و گردشگران جزیره کیش نسبت به تبلیغات مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی، آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی هوشیار باشند و از مراجعه به مراکز بدون مجوز رسمی برای دریافت هرگونه خدمات به این اماکن خودداری کنند.

وی افزود: فعالیت افراد بدون صلاحیت و مجوز در مراکز غیرقانونی جرم است و عوارض جبران ناپذیر اجتماعی و نیز شیوع بیماری‌هایی شامل هپاتیت و ایدز را به دنبال خواهد داشت.

دکتر رضانیا گفت: ساکنان جزیره کیش به ویژه بانوان برای حفظ سلامت و امنیت خود و جلوگیری از بروز آسیب‌های روحی و اجتماعی برای دریافت خدمات زیبایی به سالن‌ها و آرایشگاه‌های زنانه دارای جواز کسب و مجوز‌های قانونی و بهداشتی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات گمراه کننده، مدارک تقلبی، افشای اسرار بیماران، نقض حریم خصوصی بیماران و مراجعه کنندگان از مشکلاتی است که مراکز غیر مجاز برای مراجعه کنندگان به وجود می‌آورند.

رئیس مرکز بهداشت کیش گفت: ساکنان و گردشگران می‌توانند با مشاهده هرگونه فعالیت بدون مجوز و یا خانگی در حوزه خدمات زیبایی و بهداشتی با شماره ۴۴۴۲۳۳۱ و سامانه ۱۹۰ برای برخورد قانونی با افراد سودجو و متخلف تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.