روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42422
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 26 تیر 1402 - 13:41 | | ارسال توسط :

برنامه ریزی برای تحقق شعار هر خانواده یک ناجی در کیش

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی کیش با اشاره به قهرمانی تیم بانوان و آقایان نجات غریق کیش در بخش ساحلی مسابقات قهرمانی کشور از برنامه ریزی برای تحقق هر خانواده یک ناجی در کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزیزاله فرضی پور، افزود: تیم نجات غریق دختران و پسران جزیره کیش با کسب دو نشان طلای تیمی و ۴ نشان رنگارنگ انفرادی شامل ۲ طلا، ۱ نقره و ۱ برنز و کسب مقام هفتم در مجموع استخری و ساحلی این مسابقات کارنامه خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

وی  با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای نجات غریق در جزیره کیش، گفت: با توجه به بیش از ۳۰۰ ناجی فعال در منطقه آزاد کیش، امیدواریم با برگزاری برنامه‌های آموزشی و توسعه ای، این آمار افزایش یافته و شعار هر خانواده یک ناجی در کیش محقق شود.

فرضی پور به تداوم برنامه‌های هیئت نجات غریق و غواصی کیش برای برگزاری و شرکت در مسابقات مختلف ملی بین المللی اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی ها برای میزبانی و برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی غواصی در جزیره کیش درحال انجام است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.