روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 30252
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1401 - 10:11 | | ارسال توسط :

برنامه ریزی برای توزیع مستمر مرغ و روغن در کیش

مدیر اداره بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ثبت سفارش مورد نیاز برای مردم کیش انجام شده و از روز‌های آینده شاهد توزیع مستمر روغن در کیش خواهیم بود.
برنامه ریزی برای توزیع مستمر مرغ و روغن در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، توزیع مرغ از عصر امروز در کیش شروع و روغن هم از چند دو یا سه روزآینده وارد جزیره می‌شود.

بدلیل شرایط آب وهوایی جزیره و متلاطم بودن دریا در روز‌های اخیر، کالاهای اساسی کمی با تاخیر وارد کیش می‌شوند.

بازدید میدانی امروز خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش نشان می‌دهد گوشت مرغ از جمله اقلامی است که به گفته توزیع کنندگان از عصر در فروشگاه‌های جزیره توزیع می‌شود.

محمدی مدیر یکی از مراکز تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ در کیش گفت: هر روز بیش از هفت تن گوشت مرغ وارد می‌کند و هیچ نگرانی بابت تامین مرغ در کیش وجود ندارد.

بازدید میدانی از وضع توزیع تخم مرغ هم نشان داد این کالا در فروشگاه‌های کیش موجود و در حال عرضه است.

ماکارونی هم به حدکافی در فروشگاه‌های کیش دیده می‌شود.

آنچه که امروز محسوس بود، کمبود روغن در بیشتر فروشگاه‌های کیش است.

فروشندگان می گویند: تامین کنندگان و واسطه‌های فروش روغن، پاسخگوی تماس‌های آنان برای ثبت سفارش نیستند و روغن به آن‌ها فروخته نمی‌شود.

امیدی مدیر اداره بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به تمهیدات تامین روغن برای جزیره کیش گفت: روند تامین و توزیع روغن در کشور آغاز شده است و ثبت سفارش‌های مورد نیاز برای جزیره کیش هم انجام شده و از روز‌های آینده شاهد توزیع مستمر روغن در کیش خواهیم بود.

مردم کیش در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را گامی برای عدالت و توزیع ثروت در بین اقشارکم درآمد می‌دانند، یارانه‌ای که قبلا به جیب ثروتمندان و در برخی موارد محتکران و سو استفاده کنندگان می‌رفت، با اجرای این طرح مستقیما به جیب مردم می‌رود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.