روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 38961
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401 - 13:11 | | ارسال توسط :

برگزاری تورجهانی تنیس با سطح استاندار‌های جهانی در کیش

دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش گفت: پس از سال‌ها میزبانی مسابقات تورجهانی تنیس به ایران واگذار شد و شاهد برگزاری رقابت‌ها با استاندارد‌های جهانی هستیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت‌الله عبدالملکی در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان (فیوچرز) با تاکید بر شرایط مساعد و مناسب جزیره کیش برای میزبانی رویداد‌های مختلف ورزشی تاکید کرد: در منطقه آزاد کیش میزبانی خوب، استاندارد و با کیفیت در حد استاندارد‌های بالا برگزار شده است.

وی افزود: این رقابت‌ها با استقبال خوب تنیسور‌های خارجی همراه بود و بیش از ۱۰۰ تنیسور از نقاط مختلف جهان خود را به ایران رسانده اند تا در این رویداد حضور داشته باشند.

دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش تاکید کرد: در جزیره کیش امکانات بسیار خوبی وجود دارد و می‌توان به زمین‌های با کیفیت تنیس اشاره کرد که نظر فدراسیون جهانی را هم جلب کرده است.

وی گفت: جزیره کیش آماده میزبانی از تیم‌های ملی در بخش‌ها و رده‌های مختلف است و شاهد حضور تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران برای برگزاری اردوی آمادگی قبل از اعزام به مسابقات جهانی هستیم.

عبدالملکی گفت: امکانات هتلی و ورزشی در حد استاندارد‌های جهانی در کیش آماده است و اگر تیم‌ها از این فرصت بهره‌مند شوند دیگر نیازی به هزینه ارزی برای سفر‌های خارجی وجود ندارد و باید از این ظرفیت بهره برد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.