روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35902
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 25 آبان 1401 - 16:21 | | ارسال توسط :

برگزاری یادواره دو هزار شهید ورزشکار در کیش

نخستین یادواره کشوری دو هزار شهید ورزشکار و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم در جزیره کیش برگزار می‌شود.
برگزاری یادواره دو هزار شهید ورزشکار در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداو سیما ، دبیر این یادوار گفت: یادواره کشوری دو هزار شهید ورزشکار و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم شنبه ۲۸ آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رضا شجیع افزود: در این یادواره خانواده‌های شهدای ورزشکار و مدافع حرم، ورزشکاران سرشناس کشور و مسئولان حضور دارند و قرار است از کتاب زندگی نامه شهدای ورزشکار کشور هم رونمایی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این نشست خبری با تاکید بر اینکه شهدا برای آرامش امروز کشورمان از جان و مال خود گذشتند، گفت: ورزشکاران شهید، قشنگ‌ترین مدال جهان که مدال شهادت بود را انتخاب کردند و ما با افتخار برای اولین بار در کشور و در کیش میزبان این یادواره هستیم که همزمانی ان با جام جهانی قطر می‌تواند بر اهمیت آن بیفزاید.

مهدی کشاورز افزود: آن‌هایی که مدالشان پلاکشان شد همواره به دنبال آرمان‌های کشور و انقلاب بودند و جان ناب خود را در اختیار کشور گذاشتند و حالا وظیفه ما این است تا یاد و نام شهدا را گرامی بداریم.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.