روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42104
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 10:22 | | ارسال توسط :

برگزاری ۱۴ نمایشگاه داخلی و خارجی در مناطق آزاد کشور

قائم مقام دبیر شورایعالی مناطق آزاد از برگزاری ۱۴ نمایشگاه در مناطق آزاد کشور در قالب نمایشگاه‌های اکسپو خبر داد.
برگزاری ۱۴ نمایشگاه داخلی و خارجی در مناطق آزاد کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مسعود حسین پور در نشست ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات در کیش، گفت: ماموریت اصلی و ویژه این ستاد جذب سرمایه گذاری است و در راستای تحقق شعار سال که نیازمند یک کار جهادی و ایجاد ظرفیت‌های بالقوه است حرکت خواهیم کرد.

وی، خاطر نشان کرد: در حوزه سرمایه گذاری اقدامات موثری انجام شده است و با آماده سازی ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری باید فعالیت‌های بازاریابی را آغاز کنیم.

حسین پور با بیان این که جزیره کیش یک مزیت قوی برای برگزاری نمایشگاه‌ها است، گفت: در حوزه جذب سرمایه گذاری سه هدف در دستور کار قرار گرفته است و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی عملیات رسانه‌ای و تبلیغات موثر برای ایجاد یک وحدت رویه و تصویر سازی مطلوب در این حوزه را مهم برشمرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این ستاد، نقش مهم سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه صادرات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه وضعیت رقابتی و مزیت گردشگری می‌تواند در حوزه صادرات به ویژه محصولات فناور تاثیرگذار باشد.

رحیم سرهنگی گفت: فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در این منطقه جذب می‌شوند و در ابتدا مزیت‌ها و مشوق‌های موجود منطقه آزاد کیش را با رویکرد تامین منافع بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با ارائه مستندات لازم، مزیت ها و فرصت‌ های منطقه و ویژگی‌های سرمایه گذاری را باید معرفی کنیم و حوزه‌های سرمایه گذاری نیز براساس حجم سرمایه مشخص شوند.

سرهنگی بر لزوم اهیمت افزایش پرواز‌های ورودی و خروجی به جزیره کیش و ایجاد جذابیت‌های سفر به ویژه مسیر دریایی تاکید کرد و گفت: با توجه به آماده سازی ۱۰۶ بسته سرمایه گذاری، سرمایه گذاران تمامی شرایط را برای سرمایه گذاری بررسی می کنند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، تاکید کرد: برای معرفی شایسته ظرفیت‌ها و مزیت‌های این منطقه باید از ابزار‌ها و نیرو‌های توانمند و بخش خصوصی بهره برداری کرد.

رحیم سرهنگی خاطر نشان کرد: بسته‌های سرمایه گذاری در سیاست‌های کلی معنی می‌دهد و باید تمام زیرساخت‌ها در این حوزه فراهم شده باشد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.