روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 34327
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 14 شهریور 1401 - 11:55 | | ارسال توسط :

برگزاری ۳۱ دوره آموزشی در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین برنامه ریزی شده است

مجری نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین گفت: برگزاری ۳۱ دوره آنلاین و حضوری در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین برنامه ریزی شده است.
برگزاری ۳۱ دوره آموزشی در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین برنامه ریزی شده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محدثه وحیدی مهر روز دوشنبه اظهار داشت: این دوره ها شامل ۱۰ دوره آنلاین و ۲۱ دوره حضوری است که همزمان با برپایی این نمایشگاه ملی در جزیره کیش برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دوره های آموزشی با هدف ارتقای دانش علمی و عملی هنرمندان جامعه هدف نمایشگاه به ویژه صنایع دستی برنامه ریزی شده است.
وحیدی مهر افزود: دوره های آموزشی نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در بخش های مختلف از جمله آموزش برندینگ و بازاریابی بین المللی، ساخت انواع صنایع دستی، معرفی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی است.
وی افزود: این نمایشگاه عصر امروز دوشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش با هدف حمایت از هنرمندان و نمایش توانمندی های فرهنگی اقوام ایران در جامعه جهانی برپا می شود.
مجری نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر ایران زمین افزود: در این نمایشگاه ۱۰۸ غرفه تشکیل شده است که ۶۰ مجموعه فعال استان های کشور در حوزه صنایع دستی، ۱۱ انتشاراتی، ۱۱ آژانس گردشگری داخلی و خارجی، هشت هتل، ۴۰ شرکت استارتاپی، ۲ دانشگاه و ۶ موزه خصوصی و یک موزه دانشگاهی در آن حضور دارند.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه همه حوزه های فرهنگ ایران زمین در بخش های مختلف از جمله پوشاک، صنایع دستی، هنرهای سنتی، موسیقی، هنرهای تجسمی، کتاب و انتسارات، گردشگری و جاذبه های غذایی نقاط مختلف کشور به نمایش گذاشته شده است.
نخستین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین از ۱۴ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش با همکاری پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.
معرفی اقلیم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خدمات و تجهیزات هتلی، مد و پوشاک اقوام ایرانی، خوراکی‌های محلی، گردشگری و تجارت الکترونیک E-commerce و برگزاری دوره‌ها و کارگاه های تخصصی در حوزه فرهنگ، گردشگری و راهکارهای توسعه بازار، کافه سرمایه (مکانی برای ملاقات غرفه‌داران با سرمایه‌گذاران برای توسعه محصولات)، رقابت بین استارتاپ‌های فرهنگی-گردشگری با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست‌جمهوری از جمله محورها، برنامه‌ها و رویدادهای این نمایشگاه است.
برگزارکنندگان این سالانه در تلاش هستند تا زمینه حضور مهمانان ویژه و مقامات رسمی در حوزه گردشگری و فرهنگ، و شرکت‌های مرتبط از کشورهای منطقه را فراهم کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.