روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10320
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 05 آذر 1399 - 7:29 | | ارسال توسط :
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی؛

بندهایی از طرح اقدام راهبردی علیه تحریم‌ها به تصویب نمایندگان رسید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب بندهای ۴ و ۵ طرح اقدام راهبردی علیه تحریم‌ها در کمیسیون خبرداد و گفت: طبق این طرح سازمان انرژی اتمی ملزم به طراحی راکتور۴۰ مگاواتی شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب بندهای ۴ و ۵ طرح اقدام راهبردی علیه تحریم‌ها در کمیسیون خبرداد و گفت: طبق این طرح سازمان انرژی اتمی ملزم به طراحی راکتور۴۰ مگاواتی شده است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «ابوالفضل عمویی» در جمع خبرنگاران با تشریح نشست روز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: در جلسات قبلی کمیسیون سه ماده از طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تصویب شد که بر اساس آن الزام دولت جمهوری اسلامی برای غنی سازی ۲۰ درصد، افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده سطح پایین و بهره گیری سازمان انرژی اتمی از نسل جدید سوم سانترفیوژها به تصویب رسیده بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ در بند ۴ این طرح سازمان انرژی اتمی ملزم به ایجاد کارخانه تولید اورانیوم فلزی شده است که این بند در جلسه امروز به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر اساس بند ۵  این طرح که امروز در کمیسیون تصویب شد، سازمان انرژی اتمی به نمایندگی از دولت موظف خواهد بود برای طراحی یک راکتور ۴۰مگاواتی آب سنگین در مکانی که مناسب می‌داند، اقدام کند و آن را به پیش ببرد.

یک فوریت طرح اقدام راهبری علیه تحریم‌ها ۱۲ آبان ماه در جلسه علنی به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.