روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 40448
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1402 - 17:12 | | ارسال توسط :

بهبود وضعیت صنعت پخش با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته در کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علیرضا ابراهیم پور در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، بهبود وضعیت پخش را زمینه ساز ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته در کاهش هزینه‌های مبادلاتی، کاهش قیمت، افزایش رقابت و ورود محصولات جدید به سیستم اقتصادی و شناسایی فرصت‌های موجود در بازار، عنوان کرد. وی با […]

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علیرضا ابراهیم پور در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران، بهبود وضعیت پخش را زمینه ساز ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته در کاهش هزینه‌های مبادلاتی، کاهش قیمت، افزایش رقابت و ورود محصولات جدید به سیستم اقتصادی و شناسایی فرصت‌های موجود در بازار، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین رویداد‌هایی تاثیرگذار در حوزه های تولید، توزیع و صادرات است، افزود: بهبود وضعیت صنعت پخش زمینه ساز رونق فضای کسب و کار در سطح کشور خواهد شد.

ابراهیم پور گفت: بهبود وضعیت صنعت پخش نقش مهم و ارزشمندی در زمینه کاهش هزینه‌های مبادلاتی، بهبود کیفیت کاهش قیمت، افزایش رقابت و ورود محصولات جدید به سیستم اقتصادی و شناسایی فرصت‌های موجود در بازار دارد.

وی چرخه و نظام اقتصادی را سه محور مهم تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده بر شمرد و خاطر نشان کرد: نقش توزیع کننده در اقتصاد کشور برای هیچ کسی پوشیده نیست و یکی از مزیت‌های غیر قابل انکار صنعت پخش در اشتغالزایی، رونق تولید است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ارتقاء کارایی صنعت پخش را در حوزه تولید کننده و مصرف کننده مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: اقدامات انجام گرفته در این حوزه به شکل گسترده و حرفه‌ای بیانگر حرکت به سمت مدرنیزه شدن این صنعت است.

علیرضا ابراهیم پور افزود: با تحقق این مهم می‌توانیم هزینه تولید و قیمت تمام شده را برای مصرف کننده کاهش دهیم و این اقدام مهم مزیت خوبی را می‌تواند ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور جهان اول حرکت به سمت مکانیزه شدن است و در این حوزه باید گام‌های موثری برداشت، گفت: در برخی از بخش‌ها این مدرنیزاسیون زود هنگام تحقق یافته و به سمت فناوری ارتباطات و اطلاعات حرکت کردند و برخی‌ها نیز کمتر اتفاق افتاده و باید در این بخش به ویژه در صنعت پخش اقدامات موثری انجام شود.

ابراهیم پور خاطرنشان کرد: صنعت پخش در بهبود فضای کسب و کار خیلی می‌تواند موثر واقع شود از جمله در مقطع کنونی و در بحث فضای کسب و کار در حوزه‌های وزارت اقتصاد و مناطق آزاد؛ به عنوان سرلوحه اقداماتی است که مناطق باید در این زمینه گام‌های موثری بردارد.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حضور اساتید، افراد مجرب و متولیان صنعت پخش در حال برگزاری است و با تعامل و تفاهم در برگزاری نشست‌ها و کارگاهی‌های تخصصی می‌توانیم در ارتقاء و توسعه این صنعت راه گشا باشیم.

پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران از شب گذشته کار خود را آغاز کرد و تا ۲۱ اردیبهشت میزبان بازدید کنندگان علاقمند به این صنعت در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.