روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 13749
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 20 بهمن 1399 - 11:05 | | ارسال توسط :

بهره برداری بازار میوه و تره بار در کیش

مدیرعامل شرکت عمران آب و خدمات کیش گفت: امیدواریم تا پایان سال بازار میوه و تره بار در جزیره کیش به بهره برداری برسد.
بهره برداری بازار میوه و تره بار در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما؛ ابوالفضل طیبی در گفتگوی خبری ساعت ۱۷ سیمای مرکز کیش، گفت: در منطقه بازار پارس خلیج ساختمانی با موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در اختیار این شرکت قرار گرفت و امیدواریم تا پایان سال بازار میوه و تره بار در جزیره کیش به بهره برداری برسد. 
ابوالفضل طیبی با اشاره به آزادسازی سواحل در کیش گفت: ارزش این زمین‌ها که در حدود ۴۰ هکتار بود چیزی درحدود ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بود.
وی گفت: این زمین‌ها تبدیل به بوستان‌ها، فضای ساحلی، تفرجگاه و پارک ساحلی شدند و در اختیار مردم و گردشگران جزیزه کیش قرار داده شده است.
ابوالفضل طیبی با اشاره به طرح‌های شرکت عمران آب و خدمات با توجه به فرا رسیدن نوروز، افزود: جزیره کیش مقصد اول گردشگری ایران است و شرکت عمران آب و خدمات کیش در این خصوص با کاشت ۵ و نیم میلیون نشاء گل فصلی، کاشت گل‌های کاغذی برای زیباسازی فضای سبز جزیره اقدام کرد.
وی گفت: نوسازی پیست دوچرخه سواری جزیره با طول بیش از ۴۲ کیلومتر انجام شده است و ایجاد پارک‌های ساحلی ناشی از آزاد سازی سواحل به وجود آمده است.
طیبی گفت: ایجاد اسکله‌های تفریحی به عنوان یک زون گردشگری خاص از دیگر برنامه‌های عمرانی است و در این خصوص ۵ اسکله نیز نوسازی و بهسازی شد.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در خصوص دیگر اقدامات این شرکت گفت: بهسازی معابر در منطقه صفین، بهسازی شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی، ایجاد زمین‌های ورزشی ساحلی از دیگر اقدامات است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.