روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 3272
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 07 تیر 1399 - 10:56 | | ارسال توسط :
سخنگوی دولت:

بیان آزاد عقاید برای شهید «بهشتی» یک سیاست قضایی بود

سخنگوی دولت به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی نوشت: بهشتی هم مرد قضا بود و هم مرد مناظره، گفتگو و مباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود.

سخنگوی دولت به مناسبت هفتم تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی نوشت: بهشتی هم مرد قضا بود و هم مرد مناظره، گفتگو و مباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از مهر، علی ربیعی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در توئیتر به مناسبت هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه، نوشت: هفته قوه قضاییه را به رئیس محترم این قوه و همه قضاتی که با شرافت، در عدالت خانه برای آرامش، احساس امنیت و زیست عادلانه انسان‌ها تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. این هفته با نام شهید بهشتی گره خورده است.

وی در ادامه مطلب خود آورده است: درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی «فبشر عبادی الذین یستمعون القول» با گروه‌های کمونیستی، غیر کمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در یک جا بهشتی را به عنوان مرد قضا می‌شناسیم که بالاترین فرد قوه قضاییه بود و در یک‌جا به عنوان مرد مناظره که زیر تابلوی آیه مذکور حضور داشت. زیر تابلویی که مزین به آیه «فبشر…» بود یک قلمرو وسیع امن وجود داشت برای طرح مباحث مخالفین.

ربیعی با بیان اینکه بهشتی هم مرد قضا بود و هم مرد مناظره، گفتگو و مباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود،آورده است: همه تلاش خود را به کار برد تا یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند بر سر میز مناظره، او تلاش زیادی کرد که حتی رجوی در مناظره حاضر شود. مناظره برای او یک راهبرد برای سلامت و مصونیت جامعه بود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : مهر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.