روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14763
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 12 اسفند 1399 - 16:28 | | ارسال توسط :
رئیس کل دادگستری هرمزگان:

بی تدبیری در توزیع کالاهای اساسی پذیرفتنی نیست

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بی تدبیری و سوء مدیریت در قیمت گذاری و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
بی تدبیری در توزیع کالاهای اساسی پذیرفتنی نیست

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرنگار مهر، علی صالحی صبح سه شنبه در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضائی هرمزگان ضمن تأکید بر لزوم ساماندهی هرچه زودتر به وضعیت توزیع کالاهای اساسی خاطر نشان کرد: نحوه نظارت بر قیمت گذاری و توزیع اقلام مورد نیاز مردم به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی افزود: طی روزهای اخیر به منظور رصد بازار مرغ به مغازه‌های مختلف در سطح شهر بندرعباس سر زدم و متأسفانه مشاهده نمودم که یا گوشت مرغ در مغازه موجود نبود و یا در صورت وجود نیز فروشندگان، ران و سینه مرغ را به صورت تفکیک شده، آن هم با قیمت بالاتر و گزاف عرضه می‌کردند.

رئیس شورای قضائی استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: قصور و بی ‌مسئولتی برخی از مدیران در انجام وظایف و تکالیف قانونی و همچنین ترک فعل‌ها و بی توجهی به امر نظارت موجب نارضایتی مردم شده است و در صورت ادامه این مشکلات قطعاً بر علیه مدیران متخلف اعلام جرم خواهد شد.

صالحی با طرح این پرسش که «چرا قیمت ماهی و آبزیان در شهر بندرعباس که از منابع عظیم دریایی برخوردار است باید بیشتر از مناطق و استان‌های همجوار باشد؟» خاطرنشان ساخت: این امر نیاز به مدیریت، ساماندهی و نرخ گذاری دارد که باید فوراً انجام شود.

وی تأکید کرد: به رؤسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان ابلاغ شده است به منظور تنظیم بازار و کنترل تورم، شخصاً در تیم‌های بازرسی حضور داشته باشند و روند توزیع و قیمت گذاری را با دقت رصد و مدیریت نمایند.

گفتنی است، در ادامه این نشست در خصوص ارائه راهکارهای قانونی برای حل مشکلات ۱۲۰ نفر از اعضای شش شرکت تعاونی روستایی شهرستان جاسک، تصمیم‌گیری شد. همچنین حاضرین جهت رفع مشکلات دو شرکت سند پلاست و همت نشینان ساحل جنوب به تبادل نظر پرداختند و در این خصوص توسط رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دستورات لازم صادر شد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.