روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33891
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 شهریور 1401 - 9:33 | | ارسال توسط :

تاخیر ۶ ساعته پرواز ۷۰۵۲ کیش ایر از تهران به کیش/ وعده ۴۰۰ پرواز در هفته سعید محمد بر چه اساسی استوار است؟

در حالی که در آستانه جام جهانی قطر قرار داریم و سعید محمد بر افزایش پروازها از کیش به 400 پرواز در هفته در ایام جام جهانی وعده داده است؛ پرواز 7052 هواپیمایی کیش ایر روز دوشنبه با حدود 6 ساعت تاخیر پرواز کرد.
تاخیر ۶ ساعته پرواز ۷۰۵۲ کیش ایر از تهران به کیش/ وعده ۴۰۰ پرواز در هفته سعید محمد بر چه اساسی استوار است؟

به گزارش روزنامه اخبار کیش، با توجه به اینکه هر روز شاهد مشکلات متعددی در پروازها به دلیل نقص فنی هواپیماها و مشکلات دیگری در این مسیر هستیم چگونه می توان انتظار داشت که کیش میزبان میهمانان جام جهانی قطر باشد؟
آیا تنها با حرف و سخن می شود هواپیماها را به پرواز درآورد؟ فرسودگی هواپیماها و نقص فنی که به صورت مداوم موجب بروز حوادثی مانند ترکیدگی لاستیک هواپیماها می شود و یا آن ها را زمین گیر می کند اولین مشکلی است که باید برطرف شود تا علاوه بر اینکه پروازی ایمن و مستمر وجود داشته باشد، قیمت بلیط ها نیز کنترل شود.
پروازهای گران قیمت و گاه ناایمن آیا می تواند بستر افزایش گردشگری در ایام جام جهانی برای کیش باشد یا این تنها یک رویا از سوی مسئولان است.
اگر چه آرزو و آرمان خواهی عیب نیست اما باید زمینه دست یابی به این آرمان و آرزوها هم فراهم شود تا یک وعده پوچ و توخالی نباشد.
تاخیر ۶ ساعته روز گذشته هواپیمایی کیش ایر که موجب شد مسافران به مدت ۶ ساعت در فرودگاه تهران سرگردان بمانند دلیلی است مبنی بر اینکه ما در تامین اولیه بسیاری از زیرساخت های این ادعا نقص و ضعف داریم.
در روزهای گذشته مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در خصوص برنامه ریزی برای پذیرش میهمانان جام جهانی و استفاده از ظرفیت کیش در این دوره زمانی به ایرنا گفت: برخی از کارها نظیر آوردن تیم ها در دایره وظایف من نیست و باید فدراسیون مقدمات و اجرای آن را عهده دار شود مادامی که هایا کارت (hayya card) فعال نشود طرح سخنانی همچون استفاده از ظرفیت کیش و بهره برداری اقتصادی از امکانات منطقه در مقطع جام جهانی و اینکه مسافر از کیش برود و فوتبال را ببیند شایعه و غیرواقعی است.
اگر چه امیدواریم بهترین شرایط برای حضور گردشگران در جزیره کیش به وجود آمده و از تمامی امکانات بخش های خصوصی و دولتی برای دست یابی به این هدف که رونق کیش را به دنبال خواهد داشت صورت پذیرد اما تنها بسنده کردن به رویا و آرزو کفایت نمی کند و باید قدمی برداشته شود چه از درون کیش، چه از سوی متولیان کشوری.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.