روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28742
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 - 17:03 | | ارسال توسط :

تاکید بر حل مشکلات مالی، کنسولی و حمل و نقل میان ایران و قطر

مشاور وزیر نیرو گفت: مشکلات مالی و بانکی، کنسولی و حمل و نقل میان ایران و قطر باید برای جام جهانی قطر حل شود.
تاکید بر حل مشکلات مالی، کنسولی و حمل و نقل میان ایران و قطر

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، آقای فرحناکیان در نشست هماهنگی جام جهانی قطر، گفت: جام جهانی قطر فرصت خوبی را برای کشور ایجاد کرده، اما برای بهره مندی از این فرصت‌ها باید زیرساخت‌های کنسولی، هوایی، دریایی، مالی و بانکی آماده شود.

آقای توتونچی نماینده وزارت خارجه نیز گفت: بخش دولتی برای استفاده از جام جهانی قطر پیشقدم بوده که باید زمینه حضور بخش خصوصی هم آماده شود و امکانات و تسهیلات مناسبی در اختیار بخش خصوصی گذاشته شود.

خانم پازوکی مشاور بین الملل معاون اول رئیس جمهور نیز با اشاره به جلسات متعدد وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه، گفت: کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و برای پرهیز از موازی کاری، تکلیف همه دستگاه‌ها مشخص شده، اما باید کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، امکانات و ظرفیت‌های کشور را معرفی کند.

مهدی کشاورز مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش دیگر سخنران این جلسه بود که با اشاره به ورود گردشگران نوروزی و برخی کمبود‌های آب و برق گفت: برای میزبانی کیش باید مشکلات ناوگان حمل و نقل کیش حل شود و دولت و وزارتخانه‌ها همکاری کنند و بودجه مناسبی برای تکمیل زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز گفت: جام جهانی قطر تمرین آمادگی برای رویداد‌های بزرگ است و فرصتی است تا سلیقه گردشگران کشور‌های مختلف را بشناسیم و برای بعد از مسابقات جام جهانی هم برنامه ریزی کنیم.

تامین خط مسافربری دریایی و حمل مواد غذایی به قطر، تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی و بندرگاهی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، افزایش تعداد پروازها، حل کردن مشکلات ویزا، معرفی ظرفیت‌های گردشگری، راه اندازی جشنواره بازی‌های بومی و محلی و فعال کردن بازارچه صنایع دستی کشور در قطر از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.