روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35658
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 14 آبان 1401 - 12:19 | | ارسال توسط :

تردد شناورها در جزیره کیش به دلیل ناپایداری‌های جوی ممنوع شد

طبق اعلام اداره بنادر و دریانوردی کیش، تردد شناورهای دریایی در این جزیره با توجه به پیش بینی های هواشناسی و ناپایداری‌های جوی از ساعت ۱۲ امروز /شنبه/ ممنوع است.
تردد شناورها در جزیره کیش به دلیل ناپایداری‌های جوی ممنوع شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، اداره بنادر و دریانوردی کیش روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش سرعت بادهای غربی و شمالغربی، وجود تندبادهای ناگهانی، افزایش ارتفاع موج و تلاطم دریا از ساعت ۱۲ امروز  تردد برخی شناورها در بعضی از مسیرها ممنوع است.
در این اطلاعیه آمده است: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد تمام شناورهای مسافری و آکواریومی، از ساعت ۱۴ تردد شناورهای خودروبر، صیادی و قایق های سبک در مسیرهای کیش به چارک و کیش به آفتاب است.
اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرده است:
از ساعات ظهر امروز با افزایش سرعت باد در جزایر خلیج فارس و تنگه‌ هرمز، دریا نسبتا مواج خواهد شد، سرعت باد در غرب تنگه‌ هرمز گاه تا نزدیک ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و در طول شب سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی – شمال غربی در خلیج فارس و غرب تنگه هرمز تا روز دوشنبه ۱۶ آبان سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.
در این مدت وقوع بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان محتمل خواهد بود و از نظر دمایی از روز یکشنبه در مناطق شمالی استان کاهش نسبی دمای کمینه پیش بینی می‌شود.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.