روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 33778
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1401 - 10:06 | | ارسال توسط :

ترم دوم کلاس های تابستانه در جزیره کیش شروع بکار کرد

مدیر فرهنگی و اموزشی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ثبت نام ترم دوم کلاس های تابستانه اوقات فراغت این جزیره به منظور تسهیل درسترسی آموزش بین آحاد جامعه آغاز شد.
ترم دوم کلاس های تابستانه در جزیره کیش شروع بکار کرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رضا اردلان روز شنبه اظهار داشت: معاونت فرهنگی و اجتماعی جزیره کیش در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ترم دوم کلاس های اوقات فراغت تابستانه ثبت نام در ۱۰۰ رشته را آماده ثبت نام علاقه مندان کرده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون با پایان ترم اول این کلاس ها از کودکان و نوجوانان علاقه مند در ۲ محل مساجد و فرهنگسراها ثبت نام می شود تا از اوایل شهریور ماه آموزش های خود را در حوزه ورشی، مهارتی، قرآنی و مذهبی، فرهنگی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی، تقویتی و تک درس شروع کنند.

اردلان یادآور شد: ترم دوم این کلاس ها هفت مسجد شامل امام موسی کاظم (ع)، جوادالائمه (ع)، امام سجاد (ع)، حضرت زینب (س)، امام صادق (ع)، حضرت خاتم الانبیا (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با ۷۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به علاقه مندان ارایه می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان در ترم گذشته از ۴۲ رشته در مساجد و بیش از ۸۰ رشته در فرهنگسراها استقبال کردند اضافه کرد: همچنین پنج فرهنگسرای جزیره فعال شامل سنایی، مینا، میلاد، اندیشه و کتابخانه عمومی نیز از علاقه مندان در رشته های مختلف ثبت نام می کنند.

در ترم اول کلاس های تابستانی اوقات فراغت کیش یک هزار و ۷۰۴ نفر شامل یک هزار و ۹۴ نفر خانم و ۶۱۰ نفر آقا از آموزش های مختلف بهره مند شدند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.