روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14266
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 02 اسفند 1399 - 10:09 | | ارسال توسط :

تشریح اهداف سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد و هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کار آن‌ها را اولویت دهند.
تشریح اهداف سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج درجمع خبرنگاران افزود: به دنبال حضور هیات ٢۵ نفره قوه قضاییه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه‌های مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کردند، گزارش ارائه شد و دنبال آن سفر ما اتفاق افتاد.

وی افزود: در نشست نهایی که با شورای قضایی استان خواهیم داشت آن سری از مشکلات که بشود در استان در خصوص آن‌ها تصمیم گیری کنیم ان‌شاءالله تصمیم می گیریم و برخی موارد دیگر را حتما در تهران دنبال خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه در پایان گفت: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقای استاندار و هم مدیران که درگیر خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند درخواستم این است که حضور در آنجا و پیگیری کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چرا که خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.