روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 40489
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1402 - 15:43 | | ارسال توسط :

تعداد بستری‌ شدگان کرونایی در کیش به صفر رسید

رییس مرکز بهداشت کیش با اعلام اینکه تعداد بستری شدگان کرونایی با علائم حاد تنفسی در این جزیره به صفر رسیده است، گفت: از اول فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری تست کرونای ۵۷ نفر در کیش مثبت اعلام شد.
تعداد بستری‌ شدگان کرونایی در کیش به صفر رسید

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،دکتر «محمدرضا رضانیا» روز پنجشنبه با بیان اینکه جزیره کیش هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: از کیشوندان و گردشگران حاضر در این جزیره تقاضامندیم که با رعایت موارد بهداشتی و سلامتی، کمک حال مدافعان سلامت برای کنترل این ویروس منحوس باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۹۷۷ مبتلا به کرونا در جزیره کیش به ثبت رسیده است، افزود: متاسفانه تاکنون ۶۴ نفر در جزیره کیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز بهداشت کیش تعداد کل بستری شدگان کرونایی در این جزیره را ۲ هزار و ۹۶۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد به صفر رسیدن تعداد بستری شدگان هستیم اما این به هیچ وجه دلیلی برای ساده‌انگاری جهت عدم رعایت موارد بهداشتی نباید تلفی شود چرا که هنوز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داریم.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.