روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 8537
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 20 مهر 1399 - 8:09 | | ارسال توسط :

تمدید محدودیت کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر

رئیس اتاق اصناف با اشاره به تمدید تمام محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته جاری گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.
تمدید محدودیت کرونایی در تهران تا ۲۵ مهر

رئیس اتاق اصناف با اشاره به تمدید تمام محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته جاری گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فارس، قاسم نوده فراهانی گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی که در هفته گذشته از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شد، تا روز ۲۵ مهرماه تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا این محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، موزه و باغ موزه، مساجد و مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها است. 

وی با تاکید دوباره به محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری در تهران و در راستای کنترل این بیماری برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همچنین همایش‌ها ممنوع است. 

نوده فراهانی اظهار داشت: در ابلاغیه مذکور همچنین به بسته بودن باغ وحش، شهربازی، مراکز تفریخی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه تاکید شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که با واحدهای صنفی متخلف چه برخوردی می‌شود، گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری تا یک ماه پلمب می‌شوند. 

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فارس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.