روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 1615
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1399 - 18:18 | | ارسال توسط :
فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید نورخدا موسوی :

توقیف دو فروند شناور متخلف با ۱۰ مسافر غیر قانونی در کیش

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید نورخدا موسوی از توقیف ۲ فروند شناور متخلف به همراه ۱۰ مسافر با هدف ورود غیر قانونی به جزیره کیش خبر داد.

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید نورخدا موسوی از توقیف ۲ فروند شناور متخلف به همراه ۱۰ مسافر با هدف ورود غیر قانونی به جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، ستواندوم ساسان درویشی گفت: ماموران کنترل ساحل این پاسگاه پس از اطلاع از ورود دو فروند شناور به همراه چند مسافر، شناورها را توقیف کردند.
وی افزود: صاحبان این قایق‌ها با توجه به وجود محدودیت ها اقدام به چنین عملی کرده وبا توجه به نقض مصوبه شورای سلامت، شناورها توقیف و مسافران برای انجام مراحل قضایی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی با اشاره به مصوبات شورای سلامت در خصوص ورود کیشوندان گفت: افرادی که متقاضی ورود به کیش هستند با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴  و سپس با ورود به سامانه تله کیش و ثبت اطلاعات می‌توانند اجازه ورود به کیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنند.
ستواندوم درویشی گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا کیشوندان و افرادی که اشتغال به کار توسط کارفرمایشان در کیش مورد تأیید قرار بگیرد، اجازه ورود به کیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.