روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35503
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 06 آبان 1401 - 14:44 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) انتقام دشمنان از شکست در اغتشاشات است

امام جمعه کیش گفت: دشمنان در نتیجه شکست خود از اغتشاشات، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را عملیاتی کردند.
حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) انتقام دشمنان از شکست در اغتشاشات است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره با اشاره به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد:  این حادثه نشان داد کسانی که وعده آزادی می داند زندگی را از مردم می گیرند و حمله به شاهچراغ (ع) بهترین دلیل برای دشمن است که خشم خود را برای شکست در اغتشاشات از مردم بی دفاع بگیرند.
وی اضافه کرد:  برای مردم روشن و واضح است که آنها به دنبال خشونت و به خاک و خون کشیدن افراد بی گناه هستند و برای رسیدن به منافع خود از هیچ عمل شنیعی دست بر نمی دارند.
حجت الاسلام بی نیاز با بیان اینکه ما این حمله را محکوم می کنیم و از طریق قضایی و یا اقتدار امینتی و نظامی آن را پیگیری خواهیم کرد یادآور شد: مقاومت صلابت و اقتدار تنها راه ایستادگی در برابر آنها است و از این پس با کسانی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند قاطعانه برخورد می شود.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز دانش آموز گفت: انقلاب اسلامی به نوجوانان و نونهالان جامعه اسلامی ارزش داد و زمینه حضور آنها را در عرصه های علمی فرهنگی و اجتماعی و ایجاد کرد.
امام جمعه کیش گفت: آنان در پیروزی انقلاب اسلامی شریک بودند و در دفاع هشت ساله، حفظ حریم حرم ها، امنیت ، سلامت و صحنه های ارزشمند دیگر انقلاب و اسلامی حضور داشتند و در آینده نیز برای تاسیس جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باید حضور داشته باشند.
وی گفت: دشمن فهمید که جوانان و نوجوانان نقشه های آنان را خنثی کرده و به همین دلیل توطئه هایی را برنامه ریزی کرد تا این سرمایه عظیم نظام اسلامی را از ملت و انقلاب جدا کند.
حجت الاسلام بی نیاز یاداور شد: هم اکنون نیز دانش آموزان، نوجوانان و جوانان باید به دنبال مطالبات به حق باشند و این مطالبه ها از طریق شیوه قانونی پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال اغتشاش و ضربه زدن به این سرمایه عظیم است و این روز ها نیت و طینت خود را نشان داده است افزود: دشمنان همواره به دنبال منافع خود و زیر سلطه بردن اقتدار و استقلال ما هستند اما ما ثابت کردیم به دنبال رشد و اقتدار هستیم و راضی به چپاول سرمایه ها توسط دشمن نخواهیم بود.
نمازگزاران کیش پس از اقامه نماز جمعه در مقابل مصلای برزگ این جزیره تجمع کرده و با سردادن شعارهای مختلف از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.