روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 10196
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 03 آذر 1399 - 7:49 | | ارسال توسط :
نماینده مجلس:

حامی رابطه اقتصادی با جهان هستیم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدافع صادرات و فروش نفت و رابطه اقتصادی با جهان هستیم اما با ذلت و وطن‌فروشی و خضوع در برابر مستکبران مخالفیم.
حامی رابطه اقتصادی با جهان هستیم

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدافع صادرات و فروش نفت و رابطه اقتصادی با جهان هستیم اما با ذلت و وطن‌فروشی و خضوع در برابر مستکبران مخالفیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، محمدتقی نقدعلی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج از رییس و هیات رییسه مجلس به دلیل ایستادگی در برابر تعطیلی مجلس قدردانی کرد و اظهارداشت:  ما امروز با رعایت همه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی دور هم جمع شدیم و به تصویب قانون و انجام وظیفه پرداختیم.

عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: از همه کسانی که در این روزها با بیماری ملموس کرونا در عرصه بهداشت و درمان دست و پنجه نرم می‌کنند و مردانه در میدان بهداشت و دفاع از سلامت انجام وظیفه کرده و زحمت می‌کشند قدردانی می‌کنم.

نقدعلی با گلایه‌مندی از تصمیمات غیرکارشناسی در دولت خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: امروز ما بسیاری از اصناف را تعطیل کردیم در حالیکه بانک‌ها از یک روز دیرکرد جریمه خود چشمپوشی نمی‌کنند این تصمیم اشتباهی است.

وی عنوان کرد: اینکه چک‌ها به بانک‌ها می‌رود دغدغه‌آفرین است یا آرامش‌افزا؟ این چه تصمیم نابخردانه‌ای است که برای کنترل این بیماری می‌گیریم؟ ساعات حمل و نقل را کم می‌کنیم به خیال اینکه تراکم جمعیت و فاصله اجتماعی درست شود حال آنکه می‌بینیم این قصه موجب تراکم بیشتر جمعیت شده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس یادآور شد: کارمندان را به دورکاری وامی‌داریم و حال آنکه این موضوع  موجب تراکم بیشتر ارباب رجوع شده است. هیچ‌یک از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند. برخی از این تصمیمات مانند منع آمد و شد به نص قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد به نیازهای معنوی توجه نشده است.

نقدعلی خطاب به نمایندگان با بیان اینکه مسجد و معنویت جلوی بیماری و کرونا را می‌گیرد، اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند کارشناسان ستاد کرونا باید به نیازهای معنوی مردم توجه کنند. «سنگ بسته‌اند و سگان رها کرده‌اند» امروز بیماری غوغا می‌کند و ما راه‌های آرامش معنوی را بر مردم بسته‌ایم.

وی افزود: طب سنتی‌ها بها نمی‌دهند کسانی که ۲۰ سال در عرصه و مسند مدیریت بهداشتی و درمانی این کشور تکیه زده‌اند کسانی که جنایت بزرگ عقیم‌سازی و نسل‌کشی زنان را رقم زده‌اند در همینجا این را می‌گویم که مجلس با طرح جمعیت و تعالی خانواده جلوی این جنایت را می‌گیرد.

این نماینده مجلس یازدهم خطاب به نمایندگان و مردم بیان داشت: بعد از چندین سال که رهبری دستور داده‌اند جلوی قصه کنترل جمعیت را گرفته شود امروز دو ماه است که وزیر بهداشت دستور داده است قصه عقیم‌سازی برداشته شود و ما باز می‌بینیم که معاونی که خود بانی این قضایا بوده است و باید پاسخگو باشد و ریاست کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد که تاکنون ۴۰ شکایت از وی شده است، طلبکارانه استعفا می‌دهد.

نقدعلی با بیان اینکه امروز مجلس مردانه جلوی فساد ایستاده است، گفت: امروز مجلس آمده تا با آن زن بندرعباسی که به شکل نابخردانه با وی برخورد می‌شود، از کشت و صنعت مغان و خرید کم‌بهای تضمینی گندم ورق را برگرداند و اقدامات مناسبی هم انجام داده است.

وی با اشاره به کارشکنی دولت افزود: مجلس برای حمایت معیشتی تصویب می‌کند و دولت به شورای نگهبان نامه می‌نویسد که ردیف بودجه‌ای و اعتبار برای تامین این کالابرگ الکترونیکی وجود ندارد. بعد از آنکه مجلس با کارشناسی، مجددا محل بودجه را تعیین می‌کند قبل از اقدام بلافاصله دولت همان طرح را در قالب ابلاغ دولتی ابلاغ می‌کند.

نقدعلی تصریح کرد: کسانی که روزی امضای جان کری را ضمانت می‌دانستند و امروز خاطرات رفاقت بایدن را مرور می‌کنند بدانند که براساس سوره‌ای در قرآن که عنوان شده امید است خدای متعال فتحی بیاورد یا امری از نزد خودش بیاورد تا به آنچه در دل می‌پرورانده‌اند پشیمان شوند و مومنین زیان این افراد را ببینند.

وی خاطرنشان کرد: ما حامی ارتباط اقتصادی با جهان هستیم ما مدافع صادرات و فروش نفت و رابطه اقتصادی با دنیا هستیم اما با ذلت و وطن‌فروشی و خضوع در برابر مستکبران مخالفیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.