روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 10536
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 11 آذر 1399 - 6:59 | | ارسال توسط :

حذف مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکان تله کیش

معاون فن آوری شرکت تله کیش گفت: این شرکت در فروش بسته‌های اینترنتی، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را از مشترکان دریافت نمی‌کند.
حذف مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکان تله کیش

معاون فن آوری شرکت تله کیش گفت: این شرکت در فروش بسته‌های اینترنتی، ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را از مشترکان دریافت نمی‌کند. به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کیش، عزیزی گفت: شهروندان می‌توانند از با شماره گیری #۹۳۴* شارژ مکالمه و یا بسته‌های اینترنت را خرید کنند.
وی افزود: پرمصرف‌ترین بسته مورد استفاده مشترکان بسته یک ماهه ۵ گیگابایت است و به نوعی ارزان‌ترین بسته اپراتورهاست و شرکت تله کیش برای ارایه خدمت مطلوب و به صرفه ۹ در صد مالیات بر ارزش افزوده را از مشترکان دریافت نمی‌کند.
معاون فن آوری شرکت تله کیش گفت: در اپلیکیشن‌های مختلف، چون ۷۸۰، ۷۴۴ دنبال به روز رسانی هستیم و هم اکنون سرویس پرداخت قبوض در این اپلیکیشن‌ها فعال است و امیدواریم بتوانیم در آینده گزینه خرید بسته‌های اینترنتی را نیز فعال کنیم

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.