روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 12678
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 26 دی 1399 - 17:11 | | ارسال توسط :

حضرت فاطمه زهرا الگوی کامل زنان دنیا

امام جمعه کیش گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوی کاملی برای زنان دنیاست.
حضرت فاطمه زهرا الگوی کامل زنان دنیا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه‌ کیش با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (سلام الله علیها) گفت: حضرت فاطمه نمونه‌ کاملی از زن مسلمان است و همه افرادی که این روز‌ها مراسم عزاداری برپا می‌کنند باید دقت کنند که مراسمی در خور شان و جایگاه این بانوی بزرگوار برگزار شود.
امام جمعه‌ کیش افزود: همه افرادی که مراسم عزاداری برپا می‌کنند حتما موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا هموطنانمان به کرونا مبتلا نشوند.
وی با بیان اینکه در روز‌های اخیر تعداد افراد مبتلا به کرونا کمتر شده اظهار داشت:اگر اوضاع را عادی تلقی کنیم ممکن است گرفتار موج چهارم همه گیری کرونا شویم لذا باید مردم موازین بهداشتی را رعایت کنند و مسئولان نیز بر این موضوع نظارت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت قیام نوزدهم دی گفت:یکی از محور‌های مهم سخنان رهبر معظم انقلاب، موضوع برجام بود که ایشان فرمودند اگر تحریم‌ها برداشته نشود بازگشت امریکا به برجام نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه به ضرر مردم ایران خواهد بود.
وی افزود: بنا به رهنمود‌های ایشان، باید اقتصادمان را آنقدر قوی کنیم که سیاست بازی‌های افراد و کشور‌های خبیث، بر اقتصاد و معیشت ما تاثیر نگذارد.
امام جمعه‌ کیش تقویت قدرت نظامی را یکی دیگر از محور‌های سخنان رهبری عنوان کرد و افزود: تقویت قدرت دفاعی و موشکی، تهدیدی برای دیگران نیست، اما برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران باید توان نظامی خود را تقویت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به مشکلات کنونی دولت امریکا گفت: ترامپ و دولت امریکا به ذلت بزرگی دچار شده اند که نشان دهنده‌ آثار خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است، اما همچنان به دنبال انتقام سخت هستیم و افرادی که در ریختن خون سردار سلیمانی دخیل بودند باید سبک زندگی خود را تغییر دهند، زیرا در هر جایی ممکن است انتقام بگیریم.
وی با تقدیر از نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در کیش افزود: افرادی که امنیت اجتماعی را به خطر می‌اندازند در کیش جایگاهی ندارند و همه‌ی دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید دست به دست هم بدهند و فضای امن و آرامی را برای شهروندان و گردشگران ایجاد کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.