روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29561
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1401 - 13:38 | | ارسال توسط :
قالیباف:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است

رئیس مجلس تاکید کرد: طبیعتا حضور ملت ایران و ملت همه کشورهای اسلامی منطقه و جهان در راهپیمایی روز قدس می تواند از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند و دفاع از حقوق بشر، انسانیت و اسلامیت آن سرزمین باشد.
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم فلسطین و دفاع از حقوق بشر است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمدباقر قالیباف با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را با توجه، عنایت خاص و با نگاه راهبردی، روز قدس اعلام کردند که همه امت اسلامی در سراسر جهان و همه آزادی خواهان از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند.

وی تاکید کرد: باید معلوم باشد سرزمینی وجود دارد که شهروندانی داشته و متعلق به افرادی است که تصاحب شده، در حقیقت فلسطین موضوع اول جهان و امت اسلام است.

رئیس مجلس با بیان اینکه موضوع فلسطین جهانی شده و همه امت های اسلامی و غیر اسلامی در دفاع از مردم فلسطین به میدان آمده اند، بیان کرد: روز قدس امسال از ویژگی خاصی برخوردار است از این جهت که فعالیت های مردم فلسطین در سرزمین اشغالی و مبارزات‌شان شکل جدیدی گرفته که رژیم صهیونیستی به شدت از این موضوع احساس هراس و نگرانی کرده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.