روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13812
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 بهمن 1399 - 12:14 | | ارسال توسط :
دستاورد‌های انقلاب اسلامی:

حضور موثر و کارآمد زنان در عرصه‌های مختلف

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور موثر و کارآمد زنان در عرصه‌های مختلف از دستاورد‌های انقلاب است.
حضور موثر و کارآمد زنان در عرصه‌های مختلف

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، غلامحسین مظفری با تبریک ایام دهه فجر به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور موثر و کارآمد زنان در پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا امروزه شاهد فعالیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.

مظفری بیان کرد: تجربه ۴۲ ساله انقلاب نشان داده مهیا بودن هرچه بیشتر میدان عمل برای زنان، باعث ایجاد فعالیت موثر و کارآمد آن‌ها در پیشرفت جامعه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به نقش و جایگاه زنان در فعالیت‌های جزیره هم اشاره کرد و گفت: در صحنه عمل، ما در جزیره کیش از حضور موثر و مقتدرانه زنان برخوردار هستیم. قطعا نمی‌توان گفت که شرایط ایده ال است و هنوز جای کار بسیاری برای مهیا کردن زمینه فعالیت بانوان در کیش وجود دارد.

وی در پایان ایجاد پارلمان زنان و مجموعه‌هایی برای توانمند سازی آن‌ها و همچنین مراکز عرضه محصولات تولیدی با تلاش اداره امور زنان را از جمله زمینه‌ها و فعالیت‌های حمایتی سازمان از زنان عنوان کرد.

نمایشگاه اسوه‌های صبرومقاومت که با محوریت نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده است، در مرکز همایش‌های بین المللی کیش و به مدت سه روز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.