روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14556
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 08 اسفند 1399 - 17:44 | | ارسال توسط :
امام جمعه کیش:

حضور گسترده در انتخابات، ضامن امنیت کشور

امام جمعه کیش گفت: حضور گسترده در انتخابات، ضامن امنیت کشور است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه کیش با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب گفت: علاج مشکلات کشور در انتخابات پرشور و انتخاب نیروی کار آمد است تا مشکلات اقتصادی و سیاسی برطرف شود، اما این انتخابات باید آگاهانه و با مطالعه باشد و تحت تاثیر گروه‌های مختلف سیاسی قرار نگیرد.
امام جمعه کیش با بیان اینکه پنجم اسفند، پایان ضرب العجل ایران برای امریکا و اروپا بود اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی، در اقدامی هوشمندانه برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، قانونی را تصویب کرد که همه‌ی صاحب نظران، آن را تایید کردند.
وی افزود: باید در مقابل دشمنان، فقط یک صدا از داخل ایران بلند شود زیرا یکصدایی و اتحاد همه‌ی نیرو‌های داخل نظام بسیار تاثیر گذار است زیرا طرف‌های برجام به تعهدات خود عمل نکردند و هرگاه که آن‌ها به تعهدات خود عمل کنند جمهوری اسلامی ایران نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به گرانی مواد غذایی و سختی معیشت خانواده‌ها گفت: گرانی مواد غذایی بسیار بیشتر از سایر اقلام بوده است و تامین مواد غذایی برای قشر آسیب پذیر جامعه دشوار شده است که امیدوارم مسئولین در این زمینه وارد عمل شوند و تدبیری بیندیشند.
امام جمعه کیش با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی احسان و نیکوکاری گفت: نیکوکاران زیادی در کیش فعالیت می‌کنند، اما این کمک‌های نیکوکاران به صورت جزیره‌ای است و مدیریت جامعی در کار‌های خیر وجود ندارد که مسئولان باید در قالب یک مدیریت واحد، این کمک‌ها را هدایت کنند.
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن پانزدهم رجب و سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها بر الگو گرفتن زنان جامعه از حضرت زینب سلام الله علیها تاکید کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.