روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6049
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 28 مرداد 1399 - 9:49 | | ارسال توسط :
سرپرست اداره آموزش و پرورش جزیره کیش:

خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

سرپرست اداره آموزش و پرورش جزیره کیش گفت: با توجه به شرایط سخت معیشتی حاکم بر جامعه امسال خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست.
خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست

سرپرست اداره آموزش و پرورش جزیره کیش گفت: با توجه به شرایط سخت معیشتی حاکم بر جامعه امسال خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان اجباری نیست.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرآنلاین؛ پرویز حیدری راد، مدیرکل آموزش و پرورش جزیره کیش با اشاره به اجباری  نبودن تهیه لباس فرم در سال تحصیلی جدید گفت : در سال جاری با توجه به شرایط سخت معیشتی حاکم بر جامعه و در جهت حمایت از والدین عزیز و خانواده ها و اقشار آسیب پذیر، امسال خرید لباس فرم برای دانش‌آموزان میان پایه اجباری نخواهد بود.
حیدری راد در ادامه افزود : لباس فرم تنها برای دانش‌آموزانی است که ورودی دوره‌های جدید شامل کلاس اول، دوره اول متوسطه اول و دوره اول متوسطه دوم باشند و  دانش‌آموزان سایر پایه‌های مختلف می‌توانند برای سال تحصیلی آینده از لباس‌های فرم پارسال استفاده کنند.
سرپرست آموزش و پرورش جزیره کیش با  اشاره به مثبت بودن آموزش‌های مجازی در تمام ادوار تحصیلی گفت : در حال حاضردر تمام دنیا آموزش‌های مجازی تنها مربوط به شرایط شیوع ویروس کرونا نیست و بدون شک بعد از این دوران نیز ادامه و استمرار داشته و همانگونه هم که آموزش در بستر فضای مجازی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده و  بحران کرونا باعث شد راهی که طی سالیان متمادی باید می پیمودیم دراین چند ماه  طی نمودیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : خبرآنلاین
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.