روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31958
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 تیر 1401 - 10:22 | | ارسال توسط :

خسارتی از زلزله ۵.۶ ریشتری در جزیره کیش گزارش نشده است

رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: تا کنون خسارتی از زلزله ۵.۶ ریشتری بندرچارک در این جزیره گزارش نشده است.
خسارتی از زلزله ۵.۶ ریشتری در جزیره کیش گزارش نشده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سعید پورزادی روز شنبه با بیان اینکه تاکنون خسارتی در این جزیره از زمین لرزه ۵.۶ ریشتری گزارش نشده است اظهار داشت: کانون این زمین لرزه بین جزیره کیش و بندر چارک گزارش شده که شدت آن از زمین لرزه ۲۵ خرداد هرمزگان حدود چهار دهم ریشتر بیشتر است.

وی افزود: مدیریت ستاد بحران جلسه خود را تشکیل داده و با توجه به بالا بودن قدرت زمین لرزه امروز در صدد هستیم سطح آمادگی خود را ارتقا داده تا خدمات مورد نیاز مردم را در مواقع بحرانی به سهولت انجام دهد.

اضافه کرد: توصیه می شود مردم نیز هوشیارتر از روزهای گذشته باشند و در صورت امکان در فضاهای سربسته حضور نیابند تا اگر این زمین لرزه پس لرزه ای داشت بتوانند در امنیت کامل باشند.

به گزارش ایرنا به نقل مرکز لرزه نگاری کشور، این زلزله در طول جغرافیایی ۵۴.۳ و عرض جغرافیایی ۲۶.۵۲ در عمق ۲۲ کیلومتری زمین رخ داده که  این زمین لرزه در ۲۳کیلومتری بندر چارک ، ۲۵کیلومتری جزیره کیش و ۵۵کیلومتری جناج بستک بوده است.

نزدیک ترین مراکز استان به زلزله ۲۱۶کیلومتری بندرعباس و ۳۸۲کیلومتری شیراز فارس بوده و هنوز گزارشی از خسارت های احتمالی این زمین لرزه منتشر نشده است اما طی ۱۰ روز گذشته این منطقه بارها شاهد زمین لرزه بوده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.