روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 41009
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402 - 13:51 | | ارسال توسط :

خط پروازی کیش به دبی راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پرواز کیش به دبی راه اندازی شد و اولین پرواز نیز به مناسبت ولادت امام رضا(ع) انجام می‌شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«عزت الله محمدی» روز سه شنبه با بیان اینکه فردا /چهارشنبه/ اولین پرواز از مبدا کیش به مقصد دبی را خواهیم داشت، اظهار کرد: از هفته آتی نیز روزهای دوشنبه و پنجشنبه این خطر پروازی برقرار خواهد بود.

وی برقراری خط پرواز کیش به دبی را از برکات دیپلماسی موفق دولت دانست و افزود: قطع یقین افزایش روابط بالادستی تاثیر خود را در افزایش ارتباطات پایین دستی خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت توسعه، مدیریت بنادر و فرودگاه‌های سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه به دنبال ایجاد خط پروازی به دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس هستیم، گفت: ایجاد خط پروازی به بغداد و مسقط در دستور کار قرار دارد.

خط پروازی کیش به دبی توسط ایرلاین «کیش ایر» انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که فاز جدید فرودگاه کیش به عنوان یکی از مدیرن ترین فرودگاه‌های کشور و مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.