روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 35362
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 29 مهر 1401 - 12:06 | | ارسال توسط :

خیز ایران برای کسب رده دوم رنکینگ تنیس آسیا

رییس فدراسیون تنیس ایران گفت: کشورمان هم اکنون در رده سوم رنکینگ آسیایی قرار دارد و برنامه این فدراسیون صعود به رتبه دوم است.
خیز ایران برای کسب رده دوم رنکینگ تنیس آسیا

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،داود عزیزی روز جمعه اظهار داشت: سال گذشته توانستیم پایداری ایران در رتبه سوم تنیس آسیا را حفظ کنیم و در سال جاری نیز با میزبانی از مسابقات بین المللی به دنبال صعود به رتبه ۲ قاره آسیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته میزبان سطح G۳ مسابقات جهانی در ایران بودیم افزود: امسال نیز در خواست میزبانی G۲ این مسابقات ارایه کرده ایم که در صورت موافقت فدراسیون جهانی فروردین ماه سال آینده در تهران یا در صورت مساعد بودن شرایط هوایی در جزیره کیش برگزار می شود.

عزیزی گفت: علاوه بر آن ایران پس از ۱۰ سال میزبان مسابقات فیوچرز جهان است که به علت ایجاد زیرساخت های مناسب رشته تنیس در کیش، این جزیره میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی افزود: طبق تفاهم نامه فدراسیون تنیس با سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری  ۱۲ رویداد بین المللی و ملی تنیس در جزیره کیش تا کنون چهار مورد از این مسابقات با حضور حدود ۷۰۰ ورزشکار برگزار شده و برگزاری هشت مسابقه دیگر نیز تا پایان سال در دستور کار است.

وی افزود: زیرساخت های ورزشی، اقامتی و حمل و نقل مورد از الزامات میزبانی از مسابقات بین المللی و جهانی است که تمام این امکانات از جمله کورت های مختلف تنیس، هتل و فرودگاه بین المللی با سرمایه گذاری های مختلف در جزیره کیش فراهم شده است.

براساس تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری ۱۲ رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریورماه تا پایان بهمن امسال با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی در قالب رویداد جزیره تنیس در کیش برنامه ریزی شد.

تا کنون چهار رویداد شامل رقابت‌های قهرمانی مسابقات رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال پسران و دختران، تور تنیس زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال آسیا  برگزار شده و مسابقات مسترز بین المللی پیشکسوتان، فیوچرز ۱۵ هزار دلاری، جام حذفی آقایان و بانوان و تور جهانی زیر ۱۸ سال نیز برگزار می شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.