روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20616
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1400 - 10:31 | | ارسال توسط :

درمان بیماران مبتلا به کرونا و ساکن کیش رایگان شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ساکنان جزیره کیش و مبتلا به ویروس کرونا دغدغه هزینه‌های درمان را نداشته باشند.
درمان بیماران مبتلا به کرونا و ساکن کیش رایگان شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، جعفر آهنگران در گفتگوی اختصاصی گفت: با تلاش کمیته اقتصادی و کمک بخش خصوصی درمان بیماران مبتلا به کرونا و ساکن کیش به مدت دو ماه رایگان شد و بیماران نگران هزینه نباشند.

وی با اشاره به اینکه برخی به علت هزینه‌های درمان به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند، گفت: این طرح برای بیمارستان‌های دولتی در کشور اجرا می‌شود، اما در کیش به علت اینکه تنها یک بیمارستان وجود دارد و آن هم خصوصی است سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم گرفت مردم کیش هم از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان کیش اختصاص یافته است، گفت: تلاش برای رفاه هر چه بیشتر شهروندان است.

آهنگران از راه اندازی درمانگاه و بیمارستان تامین اجتماعی هم در کیش استقبال کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی هیچ محدودیتی ندارد و اگر متولیان امر پای کار بیایند سازمان منطقه آزاد کیش نیزآمادگی کامل دارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا دو ماه برای اجرای طرح رایگان هزینه‌های درمان بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است، گفت: با واکسیناسیون گسترده و تلاش کادر بهداشت برای واکسیناسیون جمعیت بومی بالای ۱۸ سال و محدودیت‌های شدید که بیش از یک هفته است در کیش آغاز شده و روند ابتلا به بیماری کند شده است و انشاالله تا دو ماه آینده ضریب ایمنی اهالی کیش بالا می‌رود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.