روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13671
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 18 بهمن 1399 - 16:01 | | ارسال توسط :
فرمانده انتظامی کیش خبر داد:

دستگیری سارق در کمتر از ۱۰ ساعت

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقی با ۱۵ فقره سرقت در جزیره کیش خبر داد.
دستگیری سارق در کمتر از ۱۰ ساعت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ علی اصغر جمالی امروز امروز با اعلام  این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت در بامداد روز گذشته، پرونده مربوطه تشکیل و در دستور کار پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جمالی افزود: تیم های تخصصی در تحقیقات اولیه و پس از اقدامات پلیسی سارق را در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه نامبرده به سرقت از محتویات داخل چهار خودرو و مشاعات سه ساختمان اعتراف کرد که ۱۵ فقره اقلام سرقتی شامل: سه عدد کپسول گاز، اره بنزینی، ۱۳ میلیون ریال وجه نقد، عینک و ساعت ، اسناد املاک ، کیف مدارک خودرو، لپ تاپ ، دسته چک و… از وی کشف و ضبط گردید.

 جمالی قراردادن اقلام با ارزش درداخل خودرو و معرض دید و اعتیاد را علت و انگیزه سارق برای سرقت از خودرو ها اعلام کرد و اظهار داشت: سارق پس از مشاهده اقلام با ارزش با شکستن شیشه خودروها اقلام با ارزش را به سرقت برده است.

فرمانده پلیس کیش با بیان اینکه در طول بررسی این پرونده دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کردند،یادآور شد: اقلام مسروقه تحویل مالباخته ها گردید و متهم این پرونده نیز جهت سیرمراحل قانونی به مقام محترم قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با هشدار به سارقان و افراد هنجارشکن خاطر نشان کرد: امنیت جزیره خط قرمز پلیس بوده که پلیس اجازه خدشه دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجار شکن نخواهد داد و بهترین راه برای پیشگیری از سرقت ها همکاری مردم در نگهداری اموال، اعلام موارد مشکوک به پلیس از طریق ۱۱۰ و راه اندازی سامانه پایش تصویری در سطح جزیره و مجتمع های مسکونی عنوان داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.