روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16428
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 16:33 | | ارسال توسط :

دستگیری سارق سابقه دار و فراری در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری سارقي سابقه دار با ۱۴ فقره سرقت در کیش خبر داد.
دستگیری سارق سابقه دار و فراری در کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی افزود: پس از اعلام چند مورد سرقت در کیش، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی کیش قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس، سارق سابقه دار دستگیر و به همراه اموال مسروقه به اداره آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه متهم در سابقه کیفری خود ۱۱ فقره سرقت در استان‌های ایلام و کرمان و ۳ فقره سرقت خُرد در جزیره کیش داشته است، تصریح کرد: این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست تا با توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.