روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 42059
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 13 تیر 1402 - 17:40 | | ارسال توسط :
دستیار رئیس جمهور روسیه:

راه‌آهن رشت- آستارا از طریق فاینانس ساخته می‌شود

دستیار رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه حجم مبادله کالا بین روسیه و ایران در مسیر کریدور شمال- جنوب توسعه می‌یابد، گفت: راه‌آهن رشت- آستارا از طریق فاینانس تکمیل می‌شود.
راه‌آهن رشت- آستارا از طریق فاینانس ساخته می‌شود

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«ایگور لویتین» در حاشیه نشست سه جانبه ایران- هند- روسیه درباره تسهیل ترانزیت در مسیر کریدور شمال- جنوب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: برای روسیه حمل و نقل و ترانزیت از مسیر ایران بسیار حائز اهمیت است.

دستیار رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه موضوع توسعه راه‌آهن بین ایران و روسیه مهمترین بخش ارتباط است افزود: دولت روسیه تصمیم گرفته تا راه‌آهن رشت- آستارا را فاینانس کند و بسازد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا حجم کالا را به ۳۰ میلیون تن افزایش دهیم. روسیه بودجه‌ای را برای ساخت کشتی در دریای کاسپین در نظر گرفته است.

این مقام روسیه تصریح‌کرد: انتظار داریم تا همکاری‌ها ترانزیتی از طریق هند و ایران برای توسعه کریدور شمال- جنوب توسعه یابد.

وی در خصوص توسعه ناوگان دریایی توضیح داد: امکان ساخت کشتی در روسیه وجود دارد و برای این کار بودجه ای تعیین شده است.

دستیار رئیس جمهور روسیه اظهار داشت: امسال تلاش می کنیم تا عمق محل تردد کشتی ها در روسیه به چهار و نیم متر افزایش پیدا کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.