روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 11615
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 07 دی 1399 - 13:45 | | ارسال توسط :

راه یابی ۳۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره بین المللی شعر کیش

دبیر جشنواره بین المللی شعر کیش از راه یابی ۳۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی این جشنواره خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، نغمه مستشار نظامی با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان و رونمایی پوستر در تیر امسال، بیش از ۶۷۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد، گفت: ۳۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی این جشنواره راه یافت.
وی با بیان اینکه هنرمندان بین المللی آثار خود را به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی و اردو به این جشنواره ارسال کرده اند، افزود: در مرحله اول، اشعار به چهار دسته کلاسیک، شعر نو و نثر ادبی، ترانه و سرود و شعر طنز تقسیم بندی و بدون نام کدگذاری شد تا دراختیار داوران قرارگیرد.
وی افزود: پس از امتیاز دهی داوران، در پایان از هر بخش ده اثر برتر معرفی شد و پس از میانگین گیری و ضریبی براساس رشته تخصصی، نفرات برگزیده انتخاب شدند.
نغمه مستشار نظامی عنوان کرد: پس از داوری نهایی در هریک از چهار بخش داخلی سه اثر و همچنین بین المللی نیز سه اثر انتخاب شد، ازاین رو دوازده برنده نهایی داخلی و سه برنده نهایی بین الملل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را دریافت می‌کنند.
وی افزود: محمود اکرامی فر، علی محمد مودب، مصطفی محدثی خراسانی و عبدالجبار کاکایی به عنوان داوران و علیرضا قزوه، محمد علی بهمنی، افشین علا و رضا رفیع به عنوان هیئت علمی این جشنواره معرفی شده اند.
مراسم اختتامیه این جشنواره نیمه دوم دی برگزار می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.