روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43650
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 01 شهریور 1402 - 15:24 | | ارسال توسط :

رد نا ایمن بودن برج‌های دوقلوی کیش

سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها و املاک شرکت عمران آب و خدمات کیش ادعای ایمن نبودن سازه‌های برج‌های دوقلوی کیش را رد کرد.
رد نا ایمن بودن برج‌های دوقلوی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مهدی علی عسگری با اشاره به اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده، هیچ خطری سازه‌های این برج را تهدید نمی‌کند، گفت: به دلیل اختلافاتی که بین شرکای برج‌های دوقلوی کیش شکل گرفته بود، پس از شکایت یکی از شرکا و صدور دستور قضایی، شرکت عمران، آب و خدمات کیش پایان کار را صادر کرد.

وی افزود: براساس قوانین شهرسازی مناطق آزاد، فروش واحد‌ها پس از دریافت پایان کار انجام می‌شود.

مهدی علی عسگری با اشاره به ادغام چند واحد مسکونی در طبقات بالایی برج، افزود: کاربری مسکونی این برج‌ها تغییری نکرده است و موجب سبک‌تر شدن سازه نیز شده است.

وی در خصوص ایمنی و پایداری سازه برج‌های دوقلوی کیش نیز گفت: علاوه بر بررسی‌های شهرسازی، اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی، کارشناسان دادگستری و برخی متخصصان سازه و معماری کشور نیز به کیش دعوت شدند و پس از بازدید از برج ها، ایمنی و پایداری سازه برج‌های دوقلوی کیش را تایید کردند.

سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها و املاک شرکت عمران آب و خدمات کیش با تاکید بر اینکه پایش ایمنی سازه‌های موجود در کیش در اولویت برنامه‌های این شرکت است، افزود: یکی از برج‌های کیش با توجه به اینکه چند سال قبل پایان کار خود را نیز دریافت کرده بود، به دلیل تایید نشدن ایمنی و استاندارد‌های لازم، با حکم قضایی پلمب شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.