روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 10976
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 23 آذر 1399 - 6:28 | | ارسال توسط :

رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش

رئیس پلیس فتا کیش به بازاریان و غرفه داران جزیره کیش هشدار داد قبل از تحویل اجناس و خدمات به مسافران و گردشگران از انتقال وجه به حساب‌شان اطمینان حاصل کنند.
رسید ساز جعلی؛ دردسری جدید برای کسبه کیش

رئیس پلیس فتا کیش به بازاریان و غرفه داران جزیره کیش هشدار داد قبل از تحویل اجناس و خدمات به مسافران و گردشگران از انتقال وجه به حساب‌شان اطمینان حاصل کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پلیس کیش، سرهنگ محمدرضا رضایی اظهار کرد : چندی پیش تعدادی از جامعه بازاریان کیش، صاحبان چند رستوان و رنت کاران خودرو با در دست داشتن مرجوعه قضایی در پلیس فتا کیش حاضر و عنوان نمودند، افرادی جهت دریافت خدمات یا خرید اقلام یا کالا به محل کسب آنها مراجعه و در قبال خدمات ارائه شده رسید جعلی واریز اینترنتی وجه به آنها تحویل داده و این درحالیست که عملا هیچگونه وجهی به حساب ارائه دهندگان خدمات واریز نشده است.

وی افزود: با اقدام های فنی و پلیسی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهمین این پرونده ها به صورت خانوادگی به کیش آمده و با استفاده از این روش اقدام به کلاهبرداری از چندین رستوران، رنت کار خودرو، غرفه های لباس فروشی، غرفه های فروش موبایل و … کرده‌اند که این افراد دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

رضایی در خصوص این پرونده به دارندگان مشاغل مختلف توصیه کرد: قبل از تحویل هرگونه کالا و خدمات به مشتری از انتقال وجه قابل پرداخت با رسید پیامکی که توسط بانک ارسال می گردد و یا استعلام کردن حساب بانکی مبنی بر واریز شدن وجه به حساب مطمئن شوند.

وی درپایان با تاکید بر خدمات رسانی آنلاین پلیس فتا در حوزه های مختلف به ویژه دریافت مشاوره خاطر نشان کرد: همشهریان گرامی می توانند هر گونه مشاوره و راهنمایی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  به صورت آنلاین دریافت کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پلیس کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.