روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19151
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 14 تیر 1400 - 17:29 | | ارسال توسط :
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد؛

رشد ۱۸ درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از رشد ۱۸ درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس خبرداد.
رشد ۱۸ درصدی سوخت رسانی به کشتی ها از بندر خلیج فارس

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، علی رضا محمدی کرجی ران ضمن تشریح عملکرد سه ماهه بندر نفتی خلیج فارس در حوزه صادرات و واردات اظهار داشت: طی این مدت حدود ۸ میلیون و ۲۸۴ هزارو و ۱۱۸ تن فعالیت صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نمودارها رشدی ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدی کرجی ران عملکرد این بندرگاه نفتی را در بخش بنزین یک میلیون و ۱۲۴ هزارو ۴۴۷ تن و در حوزه بانکرینگ (سوخت رسانی به کشتی) را ۱۲۵ هزار و ۸۳۹ تن اعلام کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی تعداد کل شناورهای پهلو داده شده در این بندر نفتی را طی سه ماهه سال جاری ۳۴۷ فروند اعلام کرد و گفت: از این میزان ۳۳ فروند شناور در حوزه بانکرینگ، ۳۴ فروند شناور در حوزه حمل بنزین و مابقی دیگر شناورهای حمل فرآورده‌های نفتی بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان کل فعالیت صورت گرفته در زمان یاد شده را ۸ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۱۱۸ تن اعلام کرد وگفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی را شاهد هستیم.

بندر نفتی خلیج فارس به عنوان زون نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با ۱۲ پست اسکله مهمترین و بزرگترین بندر نفتی زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی بشمار می‌آید.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.