روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47585
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1402 - 16:31 | | ارسال توسط :

رقابتی شدن کرایه تاکسی‌های اینترنتی با هدف افزایش رضایتمندی ساکنان

مدیر حمل و نقل عمومی کیش گفت: با استفاده از هوش مصنوعی، کرایه در تاکسی‌های اینترنتی رقابتی شده و موجب افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران می‌شود.
رقابتی شدن کرایه تاکسی‌های اینترنتی با هدف افزایش رضایتمندی ساکنان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، میثم سام بند در چهارمین جلسه شورای ترافیک با اشاره به اینکه تنها خودرو‌های پلاک کیش مجاز به فعالیت در قالب تاکسی‌های اینترنتی هستند، گفت: تاکسی‌های اینترنتی ملزم به رعایت قوانین حمل و نقل جزیره کیش از جمله پوشش هماهنگ و یکسان برای رانندگان، نصب علامت تاکسی اینترنتی بر روی خودرو و دریافت مجوز تردد هستند.

وی با اعلام اینکه همزمان با شرکت اسنپ قرارداد تاکسی اینترنتی‌های تاکسی نیز به امضا رسیده است، گفت: با شرکت تپسی نیز در حال مذاکره هستیم.

سام بند، افزود: براساس قرارداد، تاکسی‌های تحت شرکت اسنپ متعهد به ارائه خدمات در تمام نقاط شهری به ویژه بخش‌هایی که تاکسی‌های شهری کمتر حضور دارند هستند تا شهروندان و گردشگران بدون دغدغه در شهر تردد کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل در افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران و توسعه صنعت گردشگری، گفت: ضابطه‌مند کردن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی مهم‌ترین گام در ارتقای خدمات و نظارت بر عملکرد رانندگان است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با بیان اینکه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی یکی از مطالبات شهروندان در فضای عمومی جامعه بود، افزود: با هدف رعایت حقوق شهروندان و برقراری عدالت در ناوگان حمل و نقل شهری تلاش شد تا با انعقاد قرارداد همکاری با ایجاد شرایط یکسان و منصفانه برای تمامی رانندگان تاکسی، استاندارد‌های ناوگان حمل و نقل کیش به عنوان یک الگوی ملی حفظ شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.