روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27345
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 اسفند 1400 - 9:24 | | ارسال توسط :
رئیس جمهور در تماس تلفنی رئیس جمهور صربستان:

روابط تهران – بلگراد مبتنی بر منافع مشترک دو کشور است

آیت الله رئیسی و رئیس جمهور صربستان در مکالمه تلفنی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع توسعه همکاری‌های تهران - بلگراد، بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای تحکیم هرچه بیشتر روابط دو کشور بویژه در حوزه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.
روابط تهران – بلگراد مبتنی بر منافع مشترک دو کشور است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به تماس تلفنی الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران ، مصمم است در راستای منافع دو ملت، بیش از پیش روابط سیاسی، تجاری و اقتصادی را با صربستان ، توسعه و تحکیم بخشد.

رئیسی با اشاره به اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های متنوع و گسترده‌ای برای توسعه سطح همکاری‌های دو کشور وجود دارد گفت: توسعه همکاری‌های مشترک بویژه در حوزه اقتصادی و تجاری، منافع متقابلی برای دو کشور دارد که باید شناسایی و فعال شوند.

الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان نیز در تماس تلفنی خود با تاکید بر اینکه دو کشور از زمینه های گسترده‌ای برای توسعه سطح روابط برخوردار هستند، گفت: بلگراد بدنبال ارتقای سطح مناسبات و همکاری‌های تجاری و بازرگانی و ایجاد روابط مستحکم سیاسی و راهبردی با تهران است.

رئیس جمهور صربستان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مواضع مستقلی داشته است و بر این مبنا می‌توانیم در مسایل بین المللی همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.