روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45950
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 آبان 1402 - 15:37 | | ارسال توسط :

رونمایی از سامانه هوشمند زیست محیطی بازیاب

سامانه هوشمند بازیاب با تمرکز بر جمع آوری سریع پسماند از واحد‌های تولید کننده در جزیره کیش رونمایی شد.
رونمایی از سامانه هوشمند زیست محیطی بازیاب

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، مدیر سایت مدیریت پسماند کیش گفت: هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و منازل با مشارکت مردم در مدیریت بهینه پسماند‌های قابل بازیافت و موفقیت بیشتر طرح تفکیک پسماند از مبدا این طرح اجرا می‌شود.

رضا قاسم زاده گفت: ساکنان کیش می‌توانند به سادگی با نصب این برنامه بر روی گوشی‌های همراه در سریع‌ترین زمان ممکن پسماند‌های خود را به سایت بازیافت منتقل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاهش زمان ماندگاری پسماند‌ها در محدوده‌های ویژه پسماند در مجموعه‌های مسکونی و خدماتی و حفظ نظافت و آراستگی نقاط مختلف شهری و محیط زیست از مزایای استفاده این سامانه هوشمند است.

مدیر سایت مدیریت پسماند کیش گفت: سامانه بازیاب از واحد تولید کننده در قسمت مدیریتی برای هماهنگی با کاربر و سیستم جمع آوری تشکیل شده است و پس از ثبت آدرس، شماره تماس و مقدار پسماند تولیدی توسط کاربران، خودرو‌های جمع آوری کننده بازیافت در محل حاضر و پسماند‌ها را برای انتقال به سایت بازیافت تحویل می‌گیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.