روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 43451
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 26 مرداد 1402 - 11:36 | | ارسال توسط :

رویدادهای ویژه تقویمی برای گردشگران کیش طراحی می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر طراحی رویدادهای جذاب برای گردشگران، گفت:‌ طراحی رویدادهای ویژه در قالب تقویم رویدادها و ایجاد جذابیت برای گردشگران و کیشوندان مورد توجه و در دستور کار جامعه بازاریان و دبیرخانه طرح مرجان قرار گیرد.
رویدادهای ویژه تقویمی برای گردشگران کیش طراحی می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحیم سرهنگی» در نخستین جلسه کانون اندیشه ورزی «طرح مرجان» با موضوع توسعه و رونق کسب و کارهای کیش، با اشاره به جایگاه جامعه بازاریان در رونق اقتصادی جزیره گفت:‌ ظرفیت‌های قانونی سازمان منطقه آزاد برای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه بسیج می‌شود.

وی شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به جایگاه آرمانی کیش در رونق کسب و کارها را ضروری دانست و افزود: نیازمند هم افزایی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای رسیدن به این مهم هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر شناخت بهتر و ایجاد چشم انداز مشترک میان کیشوندان و سرمایه‌گذاران جهت دستیابی به نقطه مطلوب تاکید کرد و ادامه داد: طراحی زنجیره ارزش توسعه و رونق کسب و کارهای کیش در دستور کار دبیرخانه «طرح مرجان» قرار گیرد.

رویدادهای ویژه تقویمی برای گردشگران کیش طراحی می‌شود

 در این جلسه مقرر شد تا جامعه بازاریان کیش با همفکری اعضا و کسبه نسبت به ارائه دقیق و مستند فرآیندها و مسائل داخلی جزیره برای تسهیل توسعه و رونق کسب و کارها اقدام کند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.