روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 38316
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, فرهنگی تاریخ انتشار : 24 بهمن 1401 - 10:02 | | ارسال توسط :

زمین مورد نیاز تبدیل کیش به مرکز آموزش اردویی زبان تامین شد

سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون و مرکز نوآوری کیش گفت: ۲۷۰ متر مربع برای احداث مرکز آموزشی اردویی زبان های خارجی در این جزیره از سوی سازمان منطقه آزاد تامین شد.
زمین مورد نیاز تبدیل کیش به مرکز آموزش اردویی زبان تامین شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،فرهاد نصراله پور روز دوشنبه اظهار کرد: این موسسه در راستای ماموریت های آموزشی خود ایجاد مرکز آموزشی اردویی زبان های خارجی را دستور کار قرار داده و هم اکنون اراضی مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز با استانداردهای بین المللی به منظور برگزاری اردوها، آزمون ها و دوره های آموزشی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش احداث می شود و قادر خواهد بود زبان آموزها از نقاط مختلف کشور را در اردوهای کوتاه و میان مدت را جذب کند.

سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون و مرکز نوآوری کیش با بیان اینکه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای از دیگر رویکردهای این موسسه است یادآور شد: در حال اخذ مجوزهای قانونی سازمان فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره ها و آزمون ها هستیم که به عنوان نماینده این سازمان فعالیت ها از سر گرفته شود.

وی افزود: در این راستا ۶۰ عنوان دوره اموزشی شناسایی شده که آنها از سوی مراکز فنی و حرفه ای بخش خصوصی در جزیره ارایه نمی شود و همچنین در نظر داریم به عنوان پشتیبان بخش خصوصی در برگزاری دوره ها و آزمون ها نیز فعالیت داشته باشیم.

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۶۷ با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان به نام ” علوم و فنون دریایی صیادی کیش”آغاز به کار کرد.

در ادامه با توجه به نیاز کشور، آموزش زبانهای خارجی را در برنامه خود قرار داد و در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ شعبه در سراسر ایران، بزرگترین مرکز آموزش زبان‌های خارجی در کشور محسوب شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.