روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20460
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 20 مرداد 1400 - 17:34 | | ارسال توسط :

سایت‌های واسطه‌ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش هشدار داد: مردم در خرید از سایت‌های واسطه‌ای مراقب کلاهبرداران باشند.
سایت‌های واسطه‌ای فرصتی برای کلاهبرداری اینترنتی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ محمدرضا رضایی، گفت: با طرح شکایت یکی از ساکنان و اعلام اینکه قصد خرید یک گوشی تلفن همراه از سایت دیوار را داشته است و پس از پرداخت وجه به عنوان بیعانه با گذشت چند روز کالایی برای وی ارسال نشده است و فروشنده دیگر پاسخگو نیست موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی بخشی از مبلغ را به عنوان بیعانه پرداخت تا فرد فروشنده گوشی را به دیگری واگذار نکند که با پیگیری کارشناسان پلیس فتا فرد کلاهبردارشناسایی و مبلغ واریزی به مالباخته عودت و پرونده در حال بررسی است.

رئیس پلیس فتا کیش توصیه کرد: مردم در زمان انجام معامله خرید از سایت های واسطه‌ای مانند دیوار و شیپور با اطمینان از صحت وجود کالا یا خدمات ارائه شده به صورت حضوری نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: مردم می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir از خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان این پلیس به صورت بر خط استفاده کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.