روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 13030
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : 04 بهمن 1399 - 13:08 | | ارسال توسط :

سرمایه گذار جزیره کیش: دوست دارم مدرن دولت برترین پروژه کیش باشد

سرمایه گذار پروژه مدرن دولت کیش گفت: برای اینکه این پروژه به این مرحله برسد ضرر وزیان زیادی را تحمل کرده ام اما دوست دارم مدرن دولت، برترین پروژه کی باشد.
سرمایه گذار جزیره کیش: دوست دارم مدرن دولت برترین پروژه کیش باشد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، جزیره کیش، در سال های اخیر شاهد رشد و توسعه بسیاری درصنعت ساختمان و ساخت پروژه های بزرگ است؛ یکی از این پروژه ها که با طراحی زیبا و قالبی نو در حال شکل گیری است، پروژه مدرن دولت کیش است که به طور کامل توسط بخش خصوصی و آقای ناصر دولت آبادی روزهای رشد و بالندگی را طی می کند.

آقای دولت آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: این مجموعه در زمینی به مساعت ۱۲ هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره زیبای کیش واقع شده و دارای ۱۵ طبقه مسکونی شامل ۴۸۰ واحد لوکس در مساحت ۷۵ هزار متر مربع با طراحی مدرن که دسترسی به آن ها توسط ۱۲ دستگاه آسانسور فوق سریع پیش بینی شده در حال احداث است.

طبقه همکف این پروژه دارای غرفه های تجاری و خدماتی خواهد بود که محصولاتی از برترین برندهای معتبر از محصولات لاکچری دنیا را به میزبانان خود ارائه می کند. وی با بیان این مطلب از اتمام این پروژه طی سه سال آینده خبرداد.

این فعال اقتصادی  با تاکید بر اینکه تمام امکانات روز دنیا در این پروژه برای بهره برداران در نظر گرفته شده است افزود: دو طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ نیازهای مجموعه را در این رابطه تامین خواهد کرد و ۵۰۰ دهنه مغازه در طبقه همکف این مجموعه برترین برندهای معتبر جهانی را به ساکنان مجموعه و کیش همچنین گردشگران جزیره عرضه خواهند کرد.

این فعال اقتصادی جزیره کیش همچنین با تقدیر از تلاش های مسئولان در حل مشکلات پروژه های جزیره و همواره نمودن مسیر فعالان اقتصادی در راه رونق اقتصاد و گردشگری جزیره کیش افزود: بی تردید از پروژه هایی که امروز در جزیره کیش در حال انجام هستند به سامان برسد علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی زمینه را برای جذب دیگر سرمایه ها و سرمایه گذاران فراهم می کند. وی همچنین در این گفتگو خاطر نشان کرد: از دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل تلاش در رفع مشکلات پروژه و صبوری ایشان سپاسگزارم، همینطور از اقای مداح مشاور مدیرعامل سازمان و آقایان دکترمقدس زاده که انسان های بسیار شریف و پاک دست و درستکاری هستند، مهندس طیبی که مدیری جوان، جسور و بسیار با معرفت و و توانمندی است، آقای کردی و خانم جهانگرد که بسیار یار و همراه ما در این پروژه بودند و تمامی مدیران و مسئولان شهرسازی که برای رفع موانع قدم برداشته اند تقدیر می کنم. و دوست دارم این پروژه موجب سربلندی جزیره کیش و مسئولان جزیره شود، دوست دارم نام آقای مظفری و عملکردهای خوب ایشان برای همیشه در جزیره کیش به یادگار بماند.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.